Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Re(j)start nauczania

Znak rozpoznawczy

„NOWA ERA REJA” rozpoczęła się dzięki:
  • zaangażowaniu nauczycieli w poszerzanie i doskonalenie swoich umiejętności,
  • zastosowaniu iPadów w nauczaniu,
  • dostępowi do nowych technologii multimedialnych.
Strona pt. "TIK w nauczaniu - ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia" zawiera materiały dotyczące metod pracy i zasobów internetowych w postaci aplikacji i materiałów dydaktycznych wykorzystywanych na lekcjach (głównie przyrodniczych) w naszej szkole.

świat fantastyki wyłaniajacy się z książki

filmowanie wywiadu
7 minutowym wywiadzie przedstawiona jest historia wprowadzania technologii i iPadów do naszego liceum i główne korzyści, jakie niesie ze sobą taki nowoczesny sposób nauczania. Materiał powstał z inicjatywy Explain Everything. Dziękujemy.
Poniżej udostępniamy artykuł pod tytułem "To się udało!" opublikowany na stronie aplikacji Explain Everything oraz webinar i wywiad z udziałem naszych nauczycielek. Prezentujemy także przykładowe lekcje, a także wybrane materiały edukacyjne, które opracowujemy i wykorzystujemy na zajęciach.
Historia sukcesu - proces wprowadzania iPadów i aplikacji Explain Everything w nauczaniu.


Historia sukcesu  - wprowadzenie nauczania za pomocą iPadów i aplikacji Explain Everything.

Zapraszamy do zapoznania się z efektami wdrożenia nauczania z pomocą technologii.
Wywiad Bartosza Gonczarka - prezesa i współtwórcy polsko-amerykańskiego startupu (aplikacji Explain Everything), z nauczycielkami naszego liceum. 
Wywiad z nauczycielkami naszego liceum z Bartoszem Gonczarkiem.Webinar - zastosowanie Explain Everything na lekcjach języka polskiego.
Webinar o zastosowaniach Explain Everything na lekcjach j. polskiego
Lekcja otwarta z fizyki - ruch po okręgu.

Lekcja otwarta z fizyki - ruch po okręgu.

Fizyka - fragment lekcji o ciśnieniu.

Fizyka - fragment lekcji o ciśnieniu.

Geografia -  fragment lekcji o przełomach rzecznych.
Geografia - fragment lekcji o przełomach rzecznych.
Informatyka - rzutowanie. Film instruktażowy bez dźwięku.

Informatyka - rzutowanie. Film instruktażowy bez dźwięku.

Scenariusz lekcji języka polskiego w Explain Everything.

Nagrane fragmenty zajęć pozwalają uczniom na wielokrotne odtwarzanie materiału po lekcji, przez co umożliwiają im samodzielne uczenie się we własnym tempie i powtarzanie trudnego materiału. Nagrane instrukcje pomocnicze, materiały szkoleniowe dla innych nauczycieli, pozwalają korzystać z wiedzy kolegów i koleżanek po fachu, by każdy mógł podnosić swoje umiejętności w zakresie stosowania TIK. Pomagamy sobie wzajemnie, wymieniamy doświadczenia i cieszymy się, że w tym obszarze zawsze możemy liczyć na wsparcie ze strony firmy Cortland, Explain Everything i ... naszych uczniów! Stosujemy różnorodne formy ćwiczeń do wykonania z pomocą aplikacji internetowych (np. język hiszpański, język angielski, fizyka, język polski, historiajęzyk polski, matematyka), które służą nam jako aktywizujące metody nauczania lub włączania się w międzynarodowe akcje jak np. The World Water Week UNESCO. Czasami zadajemy zadania jako ukryte w QR kodach niespodzianki albo filmy

Ukryte w QR kodach zadania.

 

 

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-10-03 12:33przez:
Opublikowano:2021-10-03 12:50przez:
Zmodyfikowano:2024-03-28 12:48przez: Admin
Podmiot udostępniający: Liceum Ogólnokształcące Towarzystwa Szkolnego im. M. Reja w Bielsku-Białej
Odwiedziny:15389

Rejestr zmian

  • [2024-03-28 12:48:53]Adminuzupełnienie
  • [2024-03-11 19:23:17]Adminmodyfikacja
  • [2024-03-11 19:17:43]Adminformatowanie tekstu
  • [2024-03-10 22:22:49]Adminformatowanie tekstu
  • [2023-06-28 22:58:36]Adminmodyfikacja
  • [2023-06-28 22:54:29]Adminmodyfikacja
  • [2023-06-28 22:47:07]Adminmodyfikacja
  • [2023-06-28 22:45:18]Adminmodyfikacja
  • [2023-06-28 22:41:21]Adminmodyfikacja
  • [2023-03-01 14:33:19]Adminmodyfikacja
  • [2023-02-27 17:48:46]Adminmodyfikacja
  • [2023-02-27 17:18:39]Adminmodyfikacja
  • [2023-02-02 21:04:49]Adminuzupełnienie
  • [2022-08-26 20:32:05]Adminmodyfikacja
  • [2022-04-15 21:51:08]Adminmodyfikacja
  • [2022-04-03 22:44:44]Adminmodyfikacja
  • [2022-02-20 22:05:11]Adminmodyfikacja
  • [2022-02-18 22:36:12]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 22:26:03]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 22:25:48]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 22:08:56]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:55:07]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:54:46]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:54:32]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:51:58]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:33:07]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 21:28:12]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:56:19]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:56:06]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:44:56]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:44:34]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:44:04]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:24:51]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 20:10:19]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 15:47:26]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 15:36:50]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 15:14:06]Dorota Feodorówmodyfikacja
  • [2022-02-18 15:13:34]Dorota Feodorówuzupełnienie informacji
  • [2021-12-07 15:32:07]uaktualnienie
  • [2021-12-07 15:30:29]uzupełnienie informacji

Banery/Logo